2023-06-20 18:57:37

eTwinning projekt u nastavi engleskog jezika

U okviru nastave engleskog jezika učenici 6.b razreda su tijekom drugog polugodišta sudjelovali u eTwinning projektu pod nazivom OPTIMUS SOS (Sign of success). Na projektu surađujemo s učenicima i učiteljima iz Turske, Azerbajdžana i Sjeverne Makedonije.

Cilj projekta je učenje engleskog jezika kroz igru kako bi kod učenika potaknuli natjecateljski duh, nagradili pozitivne modele ponašanja i učinili učenje zanimljivijim i zabavnijim upotrebom različitih digitalnih alata. Tijekom projekta u nastavi smo koristili različite digitalne alate u obradi i uvježbavanju gradiva kao što su Wordwall, Kahoot, Plickers, Quizizz te Genially.


Gamifikacija u nastavi se pokazala kao pozitivna metoda učenja jer su kod učenju u takvom okruženju pravila igre jasno određena, a svako postignuće je virtualno prikazano kroz broj ostvarenih bodova, rang liste i postignute bedževe. Dobra motivacija za napredovanje i učenje su nagrade koje se ostvaruju kod realiziranog cilja. Implementacija gamifikacije u nastavi potiče učenike na timski rad, učenici postaju motiviraniji za učenje i razvijaju pozitivni natjecateljski duh. Učenici su dobili priliku za ostvarivanje dodatnih bodova kroz izradu postera o zdravom načinu života koristeći aplikaciju Canva. Opisivali su svoje hobije i naučili kako izrađivati stranice u digitalnom alatu Book creator.

Učenici su bili jako motivirani i angažirani tijekom projekta jer su učili kroz digitalne igrice koje su im jako bliske. Njihovom oduševljenju nije bilo kraja kad bi ugledali svoje ime na vrhu rang liste, a pobjednici su ponosno pozirali sa svojim bedževima. Ovaj projekt je pridionio stvaranju pozitivnijeg i opuštenijeg ozračja u razredu.


Na kraju projekta izradili smo e-book o svim aktivnostima koje smo proveli tijekom projekta i snimili podcast u kojem učenici izražavaju svoje pozitivno mišljenje o ovakvom modelu učenja.

 


                                       Ivana Ćosić, prof. engleskog jezika


Osnovna škola "Josip Vergilij Perić"