Stoti dan škole projekt je koji se obilježava tradicionalno u brojnim europskim zemljama. Na nacionalnoj razini obilježavamo ga ostvarujući cilj projekta - okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj/međunarodnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne korelacije i aktivnosti.
Učenici 3. a razreda obilježili su 22. veljače 100. dan škole kroz različite aktivnosti. Dobro smo se zabavili, naučili nešto novo, ponovili nešto staro i sve to u znaku broja 100. Radili smo u pet skupina. Na satu Hrvatskog jezika napisali smo 100 riječi – imenica i pridjeva koji ih najbolje opisuju. Riješili smo zabavne osmosmjerke i pronašli sve riječi na sto. Na satu Matematike ponovili smo pisano zbrajanje i oduzimanje brojeva, te tablicu množenja i dijeljenja. Osmislili smo 100 zadataka u kojima će rezultat biti broj 100. Na satu TZK trčali smo 100 metara, napravili 100 koraka, 100 skokova, svojim tijelima oblikovali smo brojku 100 i napravili toranj od 100 plastičnih čaša. Na satu Prirode i društva smo uz pomoć digitalnih alata „saznali“ kako ćemo izgledati sa 100 godina (jedno stoljeće). U WordArtu smo napravili nekoliko prigodnih sličica, a u Wordwallu odigrali zabavne igrice.
Sve aktivnosti zaokružili smo pjevanjem himne „100. dan škole“. Za uspješnih 100 dana škole svi učenici su dobili diplome i pojeli 100 bombona. Bilo je lijepo jedan dan posvetiti svemu naučenom uz igru i zabavno druženje.
Učiteljica Katija Nikolić