Svjetski dan školske igre u 4. A
Ove godine nastavljamo s eTwinning projektom Igram se i učim 2 koji promovira ostvarivanje kurikularnih ciljeva kroz igru na nastavi. Igra je najprirodnija dječja aktivnost i kroz igru djeca najlakše uče. U slobodnoj igri dijete ima mogućnost učiti o sebi i vidjeti što mu dobro ide i što želi. Dijete koje je slobodno u istraživanju i otkrivanju, s vremenom će doći i do toga koji su njegovi interesi, želje i talenti. A to je jako važno za uspješan i sretan život. Mi smo krenuli u nove projektne aktivnosti i obilježili Svjetski dan školske igre. Cilj ovog projekta je vratiti nestrukturiranu igru u učionice, omogućiti djeci da igraju društvene igre koji sami donesu, da se igraju koliko dugo žele, da jedni drugima objašnjavaju pravila, surađuju, biraju s kim će se igrati... Jedini uvjet je da za te igre ne trebaju baterije ni struju. Učenici su igrali različite igre, međusobno se družili, a pošto se kroz igru i uči bio je to i jedan veseo dan učenja. Ovakav dan svakako doprinosi još boljoj socijalizaciji i zbližavanju učenika.
Učiteljica Katija Nikolić
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učitelji |