Stoti dan škole
Stoti dan škole, stoti dan škole
Stoti dan škole djeca vole!
Taj dan se pjeva, taj dan se pleše,
Taj dan se stotine zadataka riješe.
Stotine đaka, sto učiteljica
Stotine osmijeha zari nam lica.
Stoti dan škole, stoti dan škole,
Stoti dan škole djeca vole!
Ove godine su učiteljice razredne nastave po prvi put u našoj školi obilježile 100. dan škole.
Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u brojnim europskim zemljama, a cilj projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/ lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi. Dan je isplaniran na način da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovno- odgojne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, a razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Dan je zamišljen kao dan bez udžbenika kroz igru i međupredmetnu aktivnost. (preuzeto s portala Udruga hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono)
Integriranim projektnim danom 4.3. 2020. u našim razredima se provodilo mnoštvo zabavnih aktivnosti.
Učenici 1. a razreda su s učiteljicom Jadrankom Kavelj ponosno proslavili svojih prvih 100 dana škole brojnim zanimljivim aktivnostima i pritom se dobro zabavili. Na samom početku nastave plesali su zumbu i brojali do 100. Nastavili su igrom „Što znači ova riječ“ . Podijeljeni u tri skupine izvlačili su riječi i razgovarali o njihovom značenju. Na satu Matematike učenici u skupinama smišljali po deset zadataka , zamijenili listiće i rješavali zadatke. Igrali su igru kockicama, „Čovječe ne ljuti se“ i bojali kružiće na ploči. Pobijedila je skupina koja je prva obojila sto kružića . Na satu Glazbene kulture naučili su pjevati himnu „100. dan škole“. I za sami kraj druženja izrezali su i ukrasili krune u obliku znamenke 100 i zasladili se sa sto bombona.
2. a i 2. b razred sa svojim učiteljicama Katijom Nikolić i Milenom Ivkošić je na satu Matematike u skupinama od četiri učenika riješio sto zabavnih zadataka zbrajanja i oduzimanja do 100, svaka skupina je dobila novčanicu od 100 kn koju je trebala potrošiti na tržnici kupujući voće. Na satu Hrvatskog jezika u skupinama su napisali sto riječi koje u sebi kriju „sto“ i sve su ih ispisali na plakat. Na satu Tjelesno zdravstvene kulture napravili su sto vježbi ( 10 tjelovježbi po 10 ponavljanja). Svi su zavrijedili diplome, a bilo je i slatkih nagrada za najuspješnije grupe.
Učenici 3. A i 3. B razreda sa svojim učiteljicama Marijom Vidulin i Monikom Bašić na satu Hrvatskog jezika su u grupama napisali priču koja ima sto riječi. Iz Matematike su vježbali mjerne jedinice (1m= 100cm, 1 dm= 100mm ). Na satu razrednika napravili su čestitke za Dan žena u obliku cvijeta, ukupno 100 latica za naše mame.
U 4. a i 4.b razredu bilo je posebno kreativno i uzbudljivo. Učenici su pod budnim okom svojih učiteljica Ivane Stojić i Biserke Livajić morali pronaći sto imenica, sto glagola i sto pridjeva. Na satu Matematike vježbali su i ponavljali množenje brojem 100 i višekratnike broja 100, riješili su sto zadataka množenja dvoznamenkastog, troznamenkastog, četveroznamenkastog i višeznamenkastog broja. Bili su jako vrijedni. Na satu Pridode i društva zadatak je bio pronaći na zemljovidu Republike Hrvatske 100 naselja i zapisati ih u tablicu. Učenici su u dvije skupine zapisali i 50 rijeka i 50 gradova, upoznali su svoju domovinu da bi ju još više voljeli. Naravno da su svi učenici zaslužili diplome. Sve aktivnosti bile su popraćene pjesmom i smijehom.
Veselimo se novom 100. danu iduće školske godine jer škola je mjesto znanja, zabave i sretnih učenika.
Slike se nalaze u prilogu.
Učiteljice: Jadranka Kavelj, Katija Nikolić, Milena Ivkošić, Marija Vidulin, Monika Bašić, Ivana Stojić i Biserka Livajić
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učitelji |